İlk yazarımız sn. Rana Öztürk'e "Hoşgeldiniz!" diyoruz!
Rana Öztürk
Yayına hazırlayan : Ziya Şefik Atun., 8 Nisan 2018., FT.B. 00029.
Düşüyor
göğümden rüyama akan görüntüler... aniden üzülürcesine gölgeler, gölgeler arsız.. sahi ışıkta mı
göğüm.. göğüm
solgun, arka bahçemden görüntüler.. debeleniyor,
görüntü atlamıyor üst üste varıyor.. atlamıyor, aklımı zorluyor.. ölüyor doğuyor reenkarnasyon nöbetinde ışık.. solgun zamanında.. Umman gibi deniz.. umman gibi görüntüler dönüyor.. debeleniyor, ağlıyor, çırpınıyor, varoluyor yokoluyor hızında zamanın..
görüntü atlamıyor üst üste varıyor.. atlamıyor, aklımı zorluyor.. ölüyor doğuyor reenkarnasyon nöbetinde ışık.. solgun zamanında.. Umman gibi deniz.. umman gibi görüntüler dönüyor.. debeleniyor, ağlıyor, çırpınıyor, varoluyor yokoluyor hızında zamanın..
Odamda gün ölüsü süzülmüş ışıkla
uyanıyorum.. Yataktan
çıkıyorum
mavi giyiniyorum, Mersin gibi mavi.. saçlarım temiz.. bir iki boya kalemi yüzümde. Dudaklarımda
şeftali
tonu tüysüz..
Kirpiklerim kısa, ömrüme uzanamıyor.. maskara da yetmiyor uzatmaya.. Telefonum
elimde, kav-rıyorum, tüm dünyam orada, dünyam var dünyam cepte..
Çarşaflarımı
değiştirmiyorum,
kaç
süredir
öyle
kendi tenimin ötesi yok, başka koku yok, aşk yok.. Göğsümün
ağrısı
nicedir dinmiyor.. evde dolaşan kedi, tekir yalanıyor..
dünden
koyduğum suyu yemeği
duruyor.. nicedir aç ama beklemede.. kimsesiz... Bazen yastık
yüzünde,
çenesini
iliştiriyor
yastığa ağlıyor.. Makineyi alıyorum elime öyle
zamanlarda çekiyorum onu.... gözlerini kısıyor..
rahatsız
durumdan.. zorlamıyorum onu, makineyi bırakıyorum
kenara, okşuyorum ellerimle seviyorum onu ilgisiz sevgisiz sevdasız
kalmış tüylerini okşuyorum.. Kulağına
eğilerek fısıldıyorum,
geçecek..!
dinecek ağrı, geçecek..
Holde ışığı takip ediyorum. Beni mutfak penceresine kadar götüren
ışık,
sokağa açılan
pencereye .. ışığa varıyorum.. pencereyi açıyorum mutfağın kalbi açılıyor, gün doluyor içeri..nefes..soluk.. hafif rüzgar
ılığı..
güneş sert, gün
sert.. kahvemi yapıyorum, öyle ocakta dakikalarca değil
elektrik ısıtıcılarla kaynama 1 dakika bile sürmüyor..
hızlı
hazır.. zamanım kalıyor telefonumu karıştırmaya.. hızlıca parmaklarımın arasında kaydırıyorum tüm fotoğrafları.. kendime benzeyeni beğeniyorum kendime benzettiğim benden olanı.. diğerlerini kaydırıyorum hızlıca.. herkes kendinden olanı
seviyor hızlıca.. sevmek hızlıca.. beğenmek
kendinden olanı.. Kahvem bitti hızlıca..
Dolaptan soğuk su dolu, plastik olmadığına ikna edilmek için fazlaca para
verilmesi sağlanmış tapır
suluğumu alıyorum..
Çantama
atıyorum..
mutfak kapısından hole girmeden hop.. sol çıkış kapısına yöneliyorum..Vestiyerde bıraktığım makinemin hızlıca ayarına bakıyorum.. gün sert,ışık sert dışarda;
diyafram 8, ens-tantene ortalama 640 ıso 100 iyi kurtarır... sokak kapısından
çıkar
çıkmaz
mazallah bir işgal fotoğrafı bir akbaba falan kaçırırım
hazırlıklı
olmak lazım diyorum kendime kahkaha atarken.. Makinem omuzumda, çantam diğer
omuzumda.. kedim evimde.. kalbim uykuda... çıkıyorum evden...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder